ساخت اکانت آی‌تونز یا Apple ID بدون کارت اعتباری
وب سایت گروه ام ان اف - M.N.F Team Website
با ما باشید همیشه لذت را احساس کنید
درباره وبلاگ


M.N.F Team Productions Official Website
آخرین مطالب

 

در ابتدا لازم است شما بر روی کامپیوتر خود نرم افزار آی تونز را اجرا کنید. پس از اجرای آن، از سمت چپ پنجره اصلی برنامه، بر روی iTunes Store کلیک نمایید تا فروشگاه آی‌تونز به شما نشان داده شود. حال برای اینکه بتوانید بدون اینکه کارت اعتباری داشته باشید، به صورت اصولی شروع به ساخت یک اکانت آی‌تونز نمایید، لازم است که مراحل زیر را به ترتیب اجرا نمایید.

نکته: احتمالاً برای دسترسی به فروشگاه آی‌تونز، ملزم به استفاده از وی‌پی‌ان هستید. در این صورت دقت کنید که به هنگام وارد کردن آدرس، در مراحل بعدی ِ ساخت اکانت، باید آدرسی را انتخاب کنید که با آی‌پی وی‌پی‌ان مورد استفاده شما همخوان باشد. بدیهی‌ست برای مثال، استفاده از آدرس آمریکا با وی‌پی‌انی از آی‌پی آلمان ممکن است در تکمیل مراحل ساخت اکانت ایجاد مشکل کند.

با رعایت نکته‌ی فوق، کار را شروع کنید. در وهله اول در بخش بالایی فروشگاه آی‌تونز، بر روی App Store کلیک کنید تا به بخش اپلیکیشن های آیفون منتقل شوید.

مهمترین بخش ساخت یک اپل آی‌دی، انتخاب یکی از اپلیکیشن‌های رایگان است. پس با جستجوی دسته‌ی اپلیکیشن‌های رایگان در این صفحه، روی کلید Free از آیکون یکی از آنها کلیک کنید.

پس از کلیک کردن بر روی Free App پنجره مربوط به ورود به اکانت آی تونز را مشاهده می کنید.

در این پنجره، همانطور که مشخص شده بر روی Create New Account کلیک کنید و سپس Continue را کلیک نمایید.

برای ادامه مراحل کار، در پنجره بعدی لازم است شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه های آی‌تونز و سایر خدمات این سرویس را قبول کنید. پس بر روی “I have read and agree to the iTunes Terms and Conditions” و سپس Continue کلیک کنید.

در بخش بعدی اطلاعات کاربری از جمله نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، رمز عبور*، سوال امنیتی** و تایخ تولد خود به میلادی و … را وارد کنید و سپس بر روی Continue کلیک نمایید.

* توجه داشته باشید که رمزعبور انتخابی شما باید شامل حروف بزرگ و کوچک به همراه حداقل یک عدد و یک نشانه باشد. در غیراینصورت مورد تایید سیستم ثبت‌نام آی‌تونز قرار نگرفته و مجبور به تلاش مکرر و بی‌نتیجه خواهید بود.

** در انتخاب سوال امنیتی مناسب دقت کنید.

بخش بعدی مرحله ورود اطلاعات کارت اعتباری است. دقت کنید به دلیل اینکه شما اپلیکیشن رایگانی را انتخاب کرده اید، گزینه None نیز در این بخش ظاهر شده و می توانید با انتخاب این گزینه و کلیک بر Continue از ورود اطلاعات کارت اعتباری پرهیز کنید.

در بخش بعدی لازم است اطلاعات مربوط به آدرس و تلفن تان را وارد کنید. دقت کنید که لازم است آدرسی معتبر در یکی از کشورهایی که فروشگاه آی‌تونز و همچنین مک‌اپ‌استور در آن فعال است را وارد نمایید. آدرس معتبر، آدرسی واقعی است که با کد پستی‌ای که وارد می کنید همخوانی داشته باشد. ضمن اینکه نلفنی که در بخش مربوطه وارد می کنید، لازم است حداقل مربوط به شهر مورد نظر شما باشد.

نکته: برای اینکه بتوانید یک آدرس، کد پستی و شماره تلفن معتبر در یکی از شهرهای آمریکا پیدا کنید می توانید به این سایت مراجعه کنید. همچنین استفاده از گوگل مپ نیز می تواند به شما در یافتن یک آدرس معتبر کمک کند.

پس از گذر از مرحله ورود اطلاعات تماس و آدرس، در واقع ثبت نام شما در آی‌تونز به اتمام رسیده و تنها باید در ایمیل خود، به دنبال ایمیل حاوی لینک فعالسازی حساب بگردید و آن را باز کرده و بر روی لینک مذکور کلیک نمایید. ممکن است در صفحه باز شده، لازم باشد با ایمیل و رمزعبوری که قبلاً در مراحل ثبت نام وارد کرده اید، در حساب خود لاگین نمایید.

پس از انجام این اعمال اکانت شما فعال شده و امکان استفاده از حساب آی‌تونز برای شما وجود دارد.

امکان ساخت اکانت آی‌تونز با استفاده از آیفون، آیپد و آیپاد نیز وجود دارد و مراحل آن بسیار شبیه مراحل ساخت اکانت در کامپیوتر است. در صورت لزوم می توانید مراحل ساخت اکانت با استفاده از سایر دیوایس های اپل را در اینجامشاهده نمایید.

پس از ساخت حساب می توانید به راحتی در فروشگاه های اپل همانند اَپ استور و یا مک اَپ استور به دانلود اپلیکیشن های رایگان بپردازید. همچنین استفاده از امکاناتی همانند دانلود پادکست های رایگان و یا استفاده از شبکه اجتماعیPing نیز با استفاده از این اکانت برای شما محیا می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 2233
بازدید کل : 423706
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1